Bolt Як розподіляються замовлення в Болті

xss

Taxi driver
26 Жов 2013
254
8
Працюю у Болті з початку грудня 2022 року. Починаючи з другої половини січня 2023 року зменшилася кількість замовлень, що надходять, час між замовленнями непристойно збільшувався. Робота в таксі не основна, підробіток. Я працював з 17:00 до комендантської години. Час для роздумів побільшало і мій аналітичний склад розуму не змусив на себе довго чекати. Мозок почав думати про причини. Почав із очевидних речей:

  • люди не мають грошей;
  • мій рейтинг та рівень активності в системі;
  • конкуренція серед водіїв служби

Перша причина відвалилася майже відразу, на тлі шнурів машин конкурентів агрегаторів стало зрозуміло, що справа не в грошах, гроші у людей є. На момент ситуації із замовленнями мій рейтинг був 4.97, а рівень активності 83. Була думка, що треба копати звідси. Мінімальний пороговий рівень активності у Bolt, після якого можна отримати бан – 80, персонального рейтингу – 4,5. Я підняв активність до 99%, було "не складно", потрібно було возити всіх, у тому числі із жопи світу в жопу всесвіту. Рейтинг піднявся до 5, спати ні з ким не довелося, просто пощастило - за період перерахунку рейтингу мудаки, які кару не мали. Але... ситуація із замовленнями не змінилася - кількість заявок мінімальна, якість залишає бажати кращого. Питання суппорту "Яка система розподілу замовлень?" була культурно проігнорована. В інтернеті також інформації немає. Зі спілкування з колегами я зрозумів що ні рейтинг, ні активність не мають великого впливу на кількість замовлень. Колеги мали і міжмісто і карусель під назвою "ніколи поссати". У мене були копійки, приватний сектор та відсутність асфальту.

Зібравши всі дані, отримані зі спілкування з колегами та клієнтами, особистих спостережень я зробив висновок про систему розподілу замовлень у службі таксі Болт. Останнє слово у цьому питанні залишається за клієнтом. Після подачі заявки клієнту пропонують на вибір кілька авто, що знаходяться в безпосередній близькості до нього. Далі набирає чинності суб'єктивні чинники:

  • як швидко потрібна машина
  • рейтинг водія
  • марка авто
  • рік випуску

Ґрунтуючись на особистих уподобаннях клієнт робить свій вибір. Першими отримують замовлення ті водії, які підходять під критерії клієнта. Інші задовольняються тим, що залишилося. Або нічим. Коли стоїш по 1-2 години в центрі міста в очікуванні замовлення після 2 днів вихідних, розумієш, що ніякої черговості немає. Рейтинг та активність водія великої ролі не відіграють.

Я розумію, що алгоритм роботи набагато складніший, ніж я його собі уявляю. Але те, що він не досконалий і відображає лише інтереси компанії та клієнтів, я теж розумію. Хочеш більше замовлень? Міняй машину, або працюй з ранку до вечора, роби довгі подачі, здешевлюй вартість кожного кілометра, вбивай авто на закінчених замовленнях, які ніхто, крім тебе, не взяв.